maanantai 18. lokakuuta 2010

kuntoremontti!

Heippodei :) Taaskaan en oo jaksanut kirjotella, vaikka oliskin ollut asiaa. Oon nyt äidin luona ja kun ei oo mitään tekemistä niin tulin vihdoinkin taas kertomaan vähän kuulumisia...

Oltiin Sonjan kanssa perjantaina UrbanApassa siis ihan vaan katsomassa sitä esitystä. Oli tosi kiva ja ne oli niin taitavia! :D Lauantaina käytiin (edelleen Sonjan kanssa) Messukeskuksessa missä oli siis kauneus, terveys, muoti ja häät&rakkaus. Plus joku kellojuttu mikä ei kyllä kumpaakaan kiinnostanut. Katottiin pari muotinäytöstä ja muitakin juttuja ja kierreltiin. Kerättiin tietysti kaikki ilmaisnäytteet ja osallistuttiin kaikkiin arvontoihin :D

Eilen tulin tänne äidin ja mummon luokse. Käytiin Ikeassa ostamassa mulle kenkäkaappi. Kenkiä tosiaan on paljon mutta niille ei ole mitään paikkaa, joten niitä on vähän siellä täällä... Ja eteisessä varmaan puolet kengistä on mun.

Mulla on edelleenkin lihava olo, enkä ole saanut yhtään painoa alas, vaan se on ehkä jopa noussut taas vähän. Vaikka painolla ei ole enää silleen merkitystä mulle niin kyllä se ahdistaa kuitenkin. Ei mua haittaisi olla tän painonen, jos olisi enemmän lihasta ja vähän vähemmän löysää läskiä. Pitää siis alkaa käydä salilla ja liikkua enemmän! Ja rajoittaa herkkuja, mutta ei silti jättää niitäkään kokonaan pois, ettei tule mitään hälläväliä-ahmimiskohtauksia. En tahdo jojoilla. Haluun vaan olla hyvässä kunnossa ja TERVE. Ja kiinteemmän kropan.

Njoo enää ei ahdista kun kirjotin ton ylös. :D Ei mitään kitudieettejä eikä paastoja. Kaloreita en laske, paitsi ehkä voisin tehdä niin, että silloin tällöin laskee (kerran viikossa?) että tietää suunnilleen missä menee. Lisää proteiinia ja kunnon ruokaa. Normaalisti elän suunnilleen jogurtilla ja ruisleivällä, ja se on lähinnä hiilaria mikä ei kyllä riitä. Käytän paljon raejuustoakin mutta voisi olla parempi tehdä edes kerran päivässä joku kunnon ruoka. Välillä teen kyllä avokadosalaattia (tai/ja feta) mutta sekin on vähän yksipuolista jos joka päivä tekee. (ja kallista)

Liikuntaa pitää harrastaa enemmän. Onneks mulla on ihan hyvä pohja noissa tanssitunneissa jotka on kolme kertaa viikossa. :) Siihen kun lisää kuntosalin ja vaikka pari lenkkiä, niin on jo ihan hyvä.

Tekis heti mieli lähteä lenkille tai salille, mutta oon täällä missä se on vähän vaikeeta eikä mulla ole muuta kun farkut mukana. :/ No joo kohta silti koiran kanssa kävelylle mutta se nyt on sellasta köpöttelyä. Illalla silti tanssiin ja katotaan jos ehtis vaikka lenkillä käydä jossain vaiheessa, tänään tai huomenna. :)

Ei kommentteja: