torstai 21. lokakuuta 2010

junassa

Junassa ollaan, vielä seuraavat 6,5 tuntia... Oon menossa Kristalle ♥ Kivaakivaakivaa!

Kävin maanantaina ja tiistaina tanssitunnilla, ja tiistaina myös salilla. :) Oon ilonen että jaksoin mennä, kun viime kerrasta oli jo ikuisuus. Eilen käytiin Sonjan kanssa katsomassa Step Up 3D joka oli ihan huippu! No joo aika lailla samanlainen kun ne aiemmat, mutta ei se mua haittaa. Oonkin vähän tällänen hölmö että tykkään kaikesta missä vaan on draamaa ja romantiikkaa. Ja tanssia ja hyvännäkösiä miehiä. (Luke! ♥)

Nyt ollaan Riihimäellä... Toivottavasti mun viereen ei tuu ketään. Tykkään kun saan pitää laukkua tossa viereisellä penkillä, eikä tarvii aina pyytää vieressä olevaa väistämään kun haluu vessaan tms. No joo meni vähän ohi aiheen. On vaan vähän tylsää niin höpötän kaikesta mitä mieleen tulee.

Mulla on tossa yksi K-ON!!in jakso latauksessa, harmi vaan että tän nettitikun yhteys on aika huono ja se katkeilee välillä täällä junassa. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa...

Tän junan kuulutusjärjestelmässäkin taitaa olla vikaa, ensin sieltä kuului "hyvät matkustajat...." sitten parin minuutin tauko, "tämä in InterCity-juna Ouluun..." taas pitkä tauko. "Pysähdyspaikkojamme ovat..." pitkä tauko. "Tikkurila...". Tauko "Riihimäki..." Piiiitkä tauko. "Toijala ja Tampere". Pitkä tauko. "Hyvää matkaa" tuli just tossa jossain vähän ennen Riihimäkeä :D Nyt sieltä kuulu sellanen kilahdus, että jotain kuulutettavaa olisi tulossa, mutta mitään ei taas kuulu. Huooooh.

Mitähän sitä tekisi tässä vielä reilut 6 tuntia? Mulla on kyllä pari akkaria mukana ja vihko ja kynä, että voi piirtää tai kirjottaa. Asemalta nappasin mukaan Metro-lehden niin ristikkokin on. Kaippa mä siirryn niiden pariin ja jätän tän koneen lataamaan.

4 kommenttia:

The Seeker kirjoitti...

MOOSE oli noin 20 kertaa paremman näköinen kuin Luke!!!!! Se on FAKTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! B|

Mut oli tosiaan kiva käydä leffassa ja pidä tosi hauskaa Kristalla! ^_^ <3

The Seeker kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
The Seeker kirjoitti...

vaadimme uusia tekstejä!! :)))

any kirjoitti...

Kyllä Luke oli 100 kertaa paremmannäkönen! :D

Joo ei ole ehtinyt kirjottaa kun koko ajan kaikkea tekemistä... Nyt voisin vaikka väsätä pienen postauksen :)