torstai 4. marraskuuta 2010

hheeellloooo

Kauheesti kaikenlaista tekemistä, vaikka ei ole edes koulua enää! Olin tosiaan siellä Oulussa viikon, sitten Helsingissä Krista tuli vielä käymään meillä ja käytiin katsomassa Saw VII... Aika kamala :D Niinkun ne muutkin. Oon tosin nähnyt vaan 1, 2 ja 3 ja osan 6:sta. Hyyyhhh. Mutta silti ne on hyviä.

Mutta tosiaan, oon käynyt töissä, tanssimassa, koulussa pari kertaa ja semmosta. Viikonloppuna olin äidin luona koiraa lellimässä ♥ Tiistaina ja eilen olin töissä, maanantaina kävin tanssitunnilla mutta tiistaina en jaksanut töiden takia. Tänään kävin koululla ja sen jälkeen kaupungilla Sonjan kanssa :) Mun piti käydä yhdellä luennolla mutta olin kattonut osotteen väärin niin en löytänyt sinne. Mutta ei se mitään. Maanantaina uusiksi.

Viikon päästä keskiviikkona olisi sitten AMK-pääsykoe. Eikä mun kirjat oo vieläkään tullu. :S Tilasin ne tosin vasta viikonloppuna, mutta kumpa ne tulisi huomenna... Koska muuten tulee oikeesti ihan älytön kiire. Kun nyt jo on. Apua.

Oon tavannut yhtä poikaa nyt muutaman kerran, ja on hyvä mieli senkin takia. :) Lauantaina olisi suunnitelmissa mennä leffaan ja sen jälkeen syömään jonnekin, mutta pitää vielä katsoa että onnistuuko se kun on joku pyhäinpäivä. Luulisin kyllä että se ei estä mitään, poika kyllä epäili vähän että kaikki paikat on kiinni. Saa nyt nähdä.

Värjäsin eilen hiukset ruskeiksi :) Vaihdoin profiilikuvan niin siitä näkee. Laitan tähän perään pari kuvaa karvapallerosta, kun sain siitä niin hurjia kuvia ♥ Tosiasiassa se makaa selällään kun rapsuttelen sitä, avasin vähän sen suuta niin se jätti sen silleen, kattokaa nyt noita pikkusia (vinoja) hampaita ♥ Onko mitään sulosempaa?




1 kommentti:

The Seeker kirjoitti...

Tulkaa pojan kanssa mielettömiin salsa-bileisiin! B)