maanantai 6. joulukuuta 2010

---

VITTU VITTU VITTU

Ärsyttäääää! Haluun vaihtaa itteni johonkin muuhun. Mun pitää varmaan lopettaa se syöminen kun muuten menee yli, ja vaikee täällä on olla kun kaikkialla on suklaata ja kakkua ja pitsaa ja sipsiä. Lähen varmaan heti aamulla kotiin kun ahistaa. Oon siis taas äidin luona.

Mut oikeesti oon huomannu että syömättä oleminen on suht helppoa taas nykyään. Ainoo vaan että tuun siitä huonolle tuulelle ja en tahdo sen takia riidellä poikaystävän takia. Kiukuttelen kuin pikkulapsi. Ja sitten kun syön niin "kaikki on pilalla" ja siinä se sitten taas on.

Oikeesti mua oksettaa kun katon peiliin, en mä voi näyttää tältä, mistä tää kaikki IHRA on tullu muhun?

Keskiviikkona käydään tallinnassa pojan kaa, toivottavasti oon paremmalla tuulella sillon.

Ahistaa, ahistaa, ahistaa.......


edit// ja itkettää...

6 kommenttia:

Noora kirjoitti...

mulla ollu ihan samanlaiset pari päivää :s kai se siitä hei helpottaa nyt kun on kaikki nää juhlat juhlittu eikä niitä kakkuja enää puske joka kulman takaa :P koeta jaksaa!

any kirjoitti...

Noora: No toivotaan. -.- Tai oikeestaan, vaikkei niitä kakkuja enää olekaan koko ajan edessä, niin ahistaa silti. Katotaan nyt jos se kohta helpottaa. Ehkä sit kun saa nää pari (7-8) ekstrakiloo poispois.

Noora kirjoitti...

no hei : DD meille annettiin kotiin mukaan kokonainen voileipäkakku kun niitä jäi yli eli mässään joka päivä vieläkin sitähuoh. Turhaan hölmö tollei ajattelet, vieläkin näytät tosi laihalta!

any kirjoitti...

Noora: Hahaa... :P No joo, mistäs sen tiiät? Tai no toi marraskuun lopulla otettu kuva antaa ehkä vähän suuntaa tästä mun nykysestä koosta mutta senkin otin tolleen sivusta päin, etten näytä ihan niin valtavalta -.- Edestä päin oon kyllä yks plösö pullamössö :P

Noora kirjoitti...

no sama juttu : D ei noita mun extrakiloja saa enää millään piiloon mutta plaah, jaksa oikein ikinä tehdäkkään niille mitään. pieni sää oot et vaan ite tajua sitä :)

any kirjoitti...

Noora: Ainakin sun kuvista päätellen oot hoikka ja ainakin mua hoikempi :D