sunnuntai 12. joulukuuta 2010

oooostoksia ja muutakin

Ajattelin vaihteeks kirjottaa nyt jo, vaikkei mitään kummempaa asiaakaan ole. Ja haluun laittaa vähän kuvia Tallinnan ostoksista. En tosiaan ahistuksiltani edes ole jaksanut siitä kirjottaa tänne... Kun tosiaan keskiviikkona käytiin poikakaverin kanssa Virossa. En ottanut siellä mitään kuvia, mutta nyt kotona oon vähän kuvaillut. En mä paljoo ostanut, vähän vaan. :)

Fotooo:



Takki Bershkasta, hinta oli 50 euron kieppeillä mutta päätin sijoittaa kun ei mulla ole kunnon talvitakkia vielä. Tai siis ei ollut, nyt on. Ja kun kerrankin löyty sellanen mistä OIKEESTI tykkäsin, aika harvinaista meinaan.
Nää on Vero Modasta eli olisin Suomestakin voinu ostaa, mutta samapa se.



Muutama kynsilakka... Rimistä. :D Alle euron makso jokainen niin pitihän niitä nyt ottaa muutama.




Tää heitti tän kuvan kauheen pieneks, mutta ei voi mitään... Ehkä sen saa klikkaamalla isommaksi. Ton hupparin siis ostin myös Vero Modasta, ja on nytkin päällä. En haluaisi muuta pitääkään kun tää on niin mukava!

Njoo mutta siinä ne. Ostin mä laivalta ja Rimistä juotavaa ja tupakkaakin, mutta ketään tuskin kiinnostaa nähdä niistä kuvia. :D

Kävin torstaina psykologilla, oli aika turha käynti, vaikka se puhuukin asiaa. Mutta oon kuullu ne kaikki jutut jo... Ehkä sen takia kun oon käynyt samalla psykologilla yli 2 vuotta. Tykkään siitä tosi paljon mutta en enää tiedä onko siitä mulle hyötyä. No, kohta en muutenkaan voi enää käydä siellä, kun periaatteessa se paikka on alaikäsille ja mä oon jo 19. Ne on siis pitänyt mua siellä reilun vuoden ajan jo yliaikaa, mutta vaan sen takia että oon liian terve aikuispuolelle eikä ne halua jättää mua tyhjän päälle. Kohta on kuitenkin pakko.

Mulla on kuitenkin nyt ihan hyvä olo, olo ei ole enää niin lihava kun oon saanut muutaman kilon pois. (vaikka se ei vielä riitäkään...)


Löysin torstaina keskustasta yhden kaupan jossa oli Hopeanuoli-mangaa, oon ettinyt näitä epäaktiivisesti ja nyt kun tuli vastaan niin pakko oli ostaa. :D Tilasin äsken adlibrikseltä 6. ja 7. osat, ja sen enempää ei ilmeisesti olekaan vielä ilmestynyt. Loput voin sitten ostaa kaupoista aina kun ilmestyy. Oon jo lukenu noi 5 mitkä ostin...

Paketoin eilen lahjoja, ai että miten rakastankaan sitä! Se on ihanan terapeuttista, ei tarvii ajatella mitään! Ja tulee kiva joulufiilis. Vaikka mulla onkin lahjoja vasta 7 paketissa, ja niistäkin on 2 koiralle... :D Vetolelu ja trimmeri. Jälkimmäistä se ei tajua (ainakaan ennen kesää!) mutta paketoin sen vain paketoimisen ilosta. Ja onpahan vähän isompi kasa sitten jouluaattona kuusen alla, haha... :D Pitää vielä keksiä äidille muutama lahja ja sitten olisi pari kaveria, jotka on aika haasteellisia. Oon tosi huono keksimään... Kristalle mulla on idea, mutta Sonjalle en oikeen keksi mitään. Ja mietin että oonko myös unohtanut jonkun, se olis ihan hirveetä!


Oon pari päivää kuunnellut Siaa. Joskus viime talvena kuuntelin vaan tota Breathe Me:a, mutta eilen (vai oliko se toissapäivänä) latasin sen uuden albumin (We Are Born) ja oon ihan rakastunut siihen. ♥

Ei kommentteja: