perjantai 17. joulukuuta 2010

kaikenlaista

Böö. Ei mulla taaskaan mitään kummempaa asiaa ole, ei vaan ole mitään tekemistä :P

Päätin eilen, että nyt on mulla JOULURAUHA enkä stressaa ja murehdi painoa tai läskejäni, vaan haluan nauttia joulun odotuksesta ja itse joulusta kunnolla. Ja se ei ainakaan onnistu jos ei syö, koska sillon elämä muutenkin tuntuu niin sumuselta ja etäiseltä. Katon sitten joulun jälkeen uudelleen, nyt aion nauttia joulusta kun se on vain kerran vuodessa!
Tänään oon ollut kaupoilla, ostin serkuille lahjoja ja äidillekin löysin yhden, vaikkakin se oli mukana, ja varmaan arvasi että mitä ostin sille... Kun käskin sen kaupan ulkopuolelle siksi aikaa. :DD Mutta ei se mitään, koska se ei voi olla varma, että mitä niistä ostin.
No joo tuli itellekin ostettua pari juttua... Uusi lompakko esimerkiksi, kun toi edellinen oli ollut mulla jo varmaan 5 vuotta. Jotenkin tuntui hassulta (ja haikealta :D) vaihtaa kortteja ja rahoja tohon uuteen lompakkoon, kun oon niin tottunut siihen vanhaan. Näin sitä voi kiintyä esineisiinkin... Mutta tossa toi uusi:

Oikeesti se on ihan hopee, ei tollanen kellertävä millaselta näyttää kuvassa. -.-

Ostin myös uudet kengät. Noissa tosin ei ollut kunnon pohjia, niin vein ne heti suutarille, ja siinä meni vain puoli tuntia kun se laittoi ne. Eli sain heti käyttöön ja nyt on kunnon pohjat niin ei liukastele :) Hintaa tuli vähän liikaa kylläkin, kun kengät oli 34,95e ja suutari 17e. :( Mutta kerrankos sitä. Varmaan voin käyttää noita nyt ainakin muutaman vuoden, kun on kunnon pohjat. Toivotaan että korot kestää, niihin se kun ei laittanut mitään... No jos ne kuluu niin pitää taas käydä suutarilla.



Tällänen löyty kans kaupoilta :) No ei. Meidän karvakorva 4,5v. Makaa nytkin mun jaloissa, raukka vahtii mua, etten vaan lähde kotiin... Oon siis äidin luona.
Kävin tänään myös Kelassa viemässä opintotukihakemuksen. Pitää vaan vielä hankkia opiskelutodistus ja lähettää se jälkeenpäin sen hakemuksen liitteeksi, samoin vuokrasopimus.

Toissapäivänä ja eilen olin töissä, oli kohtuu raskaita päiviä, kun jouduin reitille molempina päivinä. Tuolla pakkasessa on ikävä olla, koska kun juoksee ensin rappusia, tulee lämmin ja sitten kun joutuu välillä kävelemään muutaman minuutin ulkona seuraavalle talolle niin ehtii taas jäätyä. Varpaat varsinkin, kun ei lenkkareihin mahdu villasukkia. Sitten kun tulee reitiltä niin varpaat kramppaa. Tosi kivaa. Sitä paitsi pakkasella on muutenkin kankeempi, mulla meni molempina päivinä yli 3 tuntia, kesällä menin sen saman reitin välillä jopa 2,5 tuntiin.

Tänään oli tosiaan vapaapäivä :) Mutta oon taas maanantaista torstaihin töissä. Ja perjantaina onkin jo jouluaatto! Hirveen nopeesti menee aika!

Ai niin. Mullahan oli kesällä ne teippipidennykset, niin oon nyt parina päivinä ommellut niihin klipsejä ja värjäsin ne myös tänään samalla värillä kuin mitä oma tukka on. :) Jee, huomenna saan taas hiukset päähän! :D 6 klipsiä puuttuu vielä, mutta ostin huuto.netistä. Siellä tosin myytiin niitä vaan 5kpl pakkauksissa, samoin muissa verkkokaupoissa, joten ostin sieltä huuto.netistä kun sai 2 eurolla. Käyn varmaan sunnuntaina noutamassa ne. (säästää sen euron postimaksunkin, hehe... ja saa heti itelleen.) Tohon yhteen kaistaleeseen pitää sit keksiä joku muu pinni koska en aio ostaa enempää klipsuja kun ei niitä yksitellen varmaan missään myydä. :P
Noi hiukset siis oli alunperinkin clip-onit, ja tossa on itse asiassa kaksi pakettia. Sillon kesällä kun halusin tehdä niistä teippipidennykset niin irrotin klipsut ja leikkasin sellasiksi ~5cm kaistaleiksi. Nyt taas kun haluun niistä clip-onit niin pitää ommella klipsuja... On se rankkaa kun ei osaa päättää mitä haluaa. Mutta kaikkee pitää kokeilla, semmonen mä oon. :D Yhteensä noita 5cm kaistaleita mulla on tossa 26 kappaletta, joista 17:ssa on nyt klipsut, kotona mulla on vielä kolme, ja ne viisi saan sitten sunnuntaina. Mutta laitan jo huomenna noi 17 päähän koska kyllä nekin jo riittää, ainakin jos laittaa hiukset eteen löysille ponnareille tai leteille tai jotain. Tietty se 26 näyttää sitten paljon paremmalta. :P
Oho, tulipa selitettyä noista... No joo mutta laitan huomenna tai joskus kuvaa niistä hiuksista. :)

Ei kommentteja: