tiistai 4. toukokuuta 2010

kylmäää

Hyppytunti, oon kirjastossa.

Oon nyt ihan sekasin enkä tiedä mitä teen, ahistaa ja inhottaa oma olemus, mutta toisaalta haluaisin syödä, on ihan kamala nälkäkin (en oo syöny tänään vielä mitään) enkä jaksais tällästä pelleilyä. Mutta kun ajattelen että okei, ehkä voisin yrittää syödä normaalisti, niin mua estää 1) se, että se menee niin helposti ylisyömiseksi, en uskalla ottaa riskiä ja 2) oon muutenkin lihonut.

Tahtoisin ottaa riskin (taas) mutta mieli sanoo, että pitää odottaa hetki, sitten kun oon saanut vähän painoa pois niin voin taas yrittää. Jos vaikka onnistuisin sitten sillä kertaa. Nyt en voi, koska on aiempienkin epäonnistumisten tuomat kilot vielä jäljellä. Järki sanoo että kannattaisi jatkaa vaan nyt eteenpäin, en ole oikeasti liian iso, mutta tunne on niin paljon vahvempi. On oikeesti vaikea käsittää että painoindeksin mukaan oon normaalipainoinen mutta peilin mukaan valtavan iso.

Väsyttää ja on kylmä ja tahdon nukkumaan. Kolmelta alkaa keramiikan tunti ja loppuu viideltä, jihuu ei jaksa.

Pakko mun on yrittää tsempata. Ei tätä oloa jaksa kovin pitkään.

Tosi kiva muuten kun joskus kymmenen aikaan tuli räntää vaakatasossa... Perus toukokuu.

Ei kommentteja: