lauantai 29. toukokuuta 2010

viisupäivä

Hooh, lauantai. Käytiin siellä Tiimarissa mutta niitä flippareita ei ollut kuin kokoon 34/35 asti. :( Tosi ärsyttävää, huijausta! Mutta käyn ens viikolla muissa Tiimareissa. Tulin siellä tosi huonolle tuulelle osittain senkin takia kun mulla on suussa 4 aftaa, jotka on tosi kipeitä, johtuu hammaslääkäristä kun siellä tulee aina haavoja suuhun ja niistä haavoista sitten tulee aftoja. Au.

Njoo, tänään on ollut semmonen lösöilypäivä. Mutta kävin vihdoinkin lenkillä! 35 minuutin lenkki siitä tuli, eikä tällä kertaa ollut ihan sellasta hidasta eteenpäin laahautumista, vaan otin ihan kunnon spurtteja ja vaihtelin tempoa muutenkin. Ihan kiva lenkki oli kun hikoili ihan kunnolla. Kunto on oikeesti huonontunut kamalasti, haluan jaksaa paremmin eikä kukaan kyllä voi väittää etteikö se tekis hyvää mulle. :D Jos syö näin niin on vaan hyväksi myös liikkua sitten lisäksi. Koitan käydä nyt 3-4krt viikossa lenkillä + muina päivinä vaikka kävelyä. Salillakin voisi kyllä käydä.

Meillä on sitä paitsi uusi kuntopyörä heeeh :D Sitäkin pitää testata, vaikka huomenna. Ei se varsinaisesti ole uusi, aika vanha mutta on siinä silti digitaalinäyttö josta näkee poljetun ajan ja matkan. Ja kalorit mutta se on mun mielestä tosi turha, koska kulutus riippuu niin paljon ihmisen painosta yms.

Oon katellut ihania kenkiä tänään netistä, noi allaolevat on nelly.comista... Oon ihan rakastunut tollasiin platform-korkkareihin. :( En kuitenkaan varmaan osaisi kävellä sellasilla. Vaikka ehkä mä oppisin. Tänään pistin jalkaan kiilakorkokengät kun mentiin kaupoille ja niissä on semmonen 10cm korko vissiin, vielä pitää vähän harjotella ettei näytä ihan typerältä kävellessä. Sellaset peruskorkkaritkin olis kivat, kiiltonahkaset vaaleenpunaset tai turkoosit... Tai valkoset tai mustat tai keltaset.






Joku nätti kesämekko ja tollaset kengät I want! Oon ihan kauhee materialisti, haluisin vaikka mitä kaikkee. Maanantaina tulee toimeentulotuki ja eihän sitä nyt ole tarkotettu tuhlattavaksi kaikkeen hömppään. Yhdet kengät silti ajattelin että voisin ostaa, noistakin osa maksaa nelly.comissa vaan 19e :) Ei paha.

Meillä on muurahaisia. Ne on mun kavereita niin kauan kun ei pistä mua... Luulen että noi ei ole sellasia jotka pistäis, mutta jos onkin ja jos ne pistää mua, niin myrkytän ne ennen kun ne edes huomaakaan. Äiti tosin suunnittelee jo jotain myrkytystä mutta mun mielestä se on kyllä vähän julmaa, kun ei niistä ole mitään haittaa täällä :( Kai?

Okei nyt muutin ehkä mieleni, kun yks kiipes mun jalkaa pitkin ja kun katoin alas niin siinä oli kolme muurahaista pyörimässä.

Kuuntelen tässä samalla ylen sivuilla euroviisuja, välillä vilkasen noita esityksiä ja nyt kun saan tän kirjotettua niin siirryn varmaan kokonaan katsomaan sitä.

2 kommenttia:

Catarina kirjoitti...

Iiiihania kenkiä! <3 mäki haluun! :)

Lenkkeily on kyllä kivaa, varsinkin jos on kaunis ilma niin tulee oikein himo lähteä ulkoilemaan :)
Tsemppiä liikuntaharrastuksen kanssa! :)

Elina kirjoitti...

Tajuttoman mageita kenkiä! Varsinkin nuo ylimmät!! :)