torstai 13. toukokuuta 2010

love more

kiitos teille ihanat!

Käytiin maanantaina osaston kanssa "retkellä", tällänen oli siellä metsässä... Espoosta löytyy. Aika ihana mun mielestä. :) Love more.

Mulla menee hyvin mutta silti ahdistaa, kun on niin iso olo ja sitä samaa aina vaan. Silti oon pystynyt syömään normaalisti - ja nyt oikeesti normaalisti, söin keskiviikkona jopa koulussa lounaan. Koko ajan vaan päässä joku sanoo että teen väärin, pitäisi vähentää syömistä, käydä lenkillä aina kun on aikaa. Tahtoisin mutten jaksa, enkä kuitenkaan toisaalta edes tahdo, kamalan monimutkaista. Maanantaina kävin psykologillakin ja tällä kertaa siitä oli selkeästi apua, kun puhuin sille ihan rehellisesti kaikesta. Yksi juttu mikä on jäänyt mieleen ja jota oon itelleni toistellut on se, että kun ajattelen että "oon ihan hirveen läski nykyään", niin voin kysyä iteltäni että mitä sitten. Mitä sitten tapahtuu? Kukaan ei tykkää musta, varmasti ne ajattelee että oon ällöttävä itsekuriton possu kun oon lihonut? Come on, tuskin! Järki käteen tyhmä tyttö.

Ajattelen myös aina kun tulee inhotusfiiliksiä, että haluanko olla sellanen ihminen, joka miettii vaan ulkomuotoaan koko ajan. Eikö se ole aika ikävä piirre... En tahdo olla sellainen, mutta oon silti. Ja vihaan sitä. Vaikka ei se ole niin yksinkertaista, kun se ulkomuoto määrittelee oman itsetunnon, niin se ei ole enää pelkkää pinnallisuutta. (En tiedä onko tässä järkeä) Jos joku normaalipainoinen väittää olevansa läski, niin ekana mietin että hei, oot ihan sopiva, älä nyt mieti tollasta. Yritän soveltaa tätä samaa ajatusta itteeni mutta se on vaikeempaa, minkä takia aina uskoo ite olevansa jotenkin erityinen, että "mun pitää olla laiha että kelpaan, muut saa olla minkälaisia vain"? Oikeesti haluun ravistella itteeni, en mä oo mikään erityistapaus.

Vuokrattiin tänään paku ja käytiin mummolla lastaamassa se täyteen tavaraa. Siinä tuli niin kuuma, käsiin sattui kun kantoi niitä painavia kasseja jotka oli täynnä kirjoja, mutta silti tuli kiva olo kun teki jotain hyödyllistä. Vaikka aina kun meni hissiin niin joutui näkemään peilikuvansa ja aina tuli inhottava olo. (Sen peilin voisi heivata menemään sieltä.) Äiti lähti takasin sinne, ite oon nyt kotona yksin. Ihan ensin tuli sellanen olo että haluun syödä kauheesti ja oksentaa sitten, kerrankin kun on mahdollisuus mutta aika nopeesti jätin sen vaihtoehdon pois, ei se koskaan ole ollut kivaa ja siitä jää tosi ikävä fiilis. Sitä paitsi voin käyttää sen ajan paljon paremminkin. No joo oon nyt vaan lähinnä katellut telkkaria ja datannut, mutta tää on ihan mukavaa. Tein itelleni pienen drinkin ja nyt on aika hauska olo :D En tiiä huomaako sitä tekstistä, toivottavasti ei. Käyn tekeen toisen. ~~~ Huomenna on kyllä koulua mutta kyllä mä siitä selviän. (Nyt alko naurattaan, tuli niin säälittävä olo)

Oon tänään kans ihan miettinyt Helsingistä pois muuttamista... Sitä nyt pitää miettiä vielä lisää ennen kun tekee mitään päätöksiä, ja odottelen nyt vielä jos saisin sen asunnon täältä. Silti jotenkin haluaisin johonkin pikkukaupunkiin missä asunnonhaku ei kestäisi 100 vuotta mutta silti löytyisi kaikki perusliikkeet. Tulisi kyllä ikävä äitiä ja mummoa kun ei näkisi enää niin usein. Toisaalta kuitenkin tää on mun elämä. Katellaan nyt... :)

Otin muuten eilen aurinkoa takapihalla. Tänäänkin olisi ollut loistava sää siihen, mutta kun oli se muutto. Huomenna sitten taas jos on hyvä sää, ihanaa kun kesä tulee! Tänä kesänä hankin kunnon rusketuksen!

Katoin just että mulla on huomenna fysiikkaa ja keramiikkaa. Onneksi, kivoimmat aineet mitä mulla tässä jaksossa on. :) (käyn tekeen kolmannen drinkin... mutta oonkin kirjottanut tätä tekstiä jo puoli tuntia) Pitäis vissiin mennä kohta nukkumaan. Ei yhtään huvita! Jos valvon tänään vähän pidempään niin voin sitten ottaa huomenna päikkärit. Ihan yksinkertaista. :P Katon netistä jotain ohjelmia ainakin, tekee hirveesti mieli kattoo jotain. En vielä tiedä että mitä.

Voisin alkaa katujuopoks. Kerjäisin rahaa ja kävisin vaan Alkossa. Ei tarvis miettiä opiskeluja tai asuntoja. No jos ei kuitenkaan.

Ehkä tää nyt riittää tältä kertaa. :D

edit // Voi paska äiti tulee kotiin ja mun pitää auttaa sitä purkaamaan taas kuorma. Eiiiiiiiii...! Ihan mälsää.

edit 00:58 // En oo vieläkään saanut itteeni nukkumaan. Huomisesta tulee ihan kamala tiiän sen jo nyt.

Ei kommentteja: