lauantai 17. lokakuuta 2009

Datausta

Heippamoi. Kävin tosiaan eilen sillä lenkillä (30 min) ja oli kyllä ihanaa pitkästä aikaa päästä juoksemaan! Vähän on kyllä kunto huonontunut, mutta ei ihan kamalasti, ihme kyllä. Oli ihana ottaa välillä spurtteja ja välillä mennä hitaasti. Nautin oikeasti. :)

Eilen myös Krista tuli meille. Ei olla kyllä tehty paljon mitään, datailtu vaan ja syöty ja nukuttu... :P Niin ja eilen haettiin postista mun miniläppäri, joka tilattiin net.anttilasta. Oon nytkin tällä koneella. Tää on niin ihana. :D


Tarrat sain Kristalta tuliaisina Lontoosta. Ihania! Sopii mun mielestä tosi hyvin tähän läppäriin. :D Jonkun mielestä varmaan liian pinkkiä, mutta mä tykkään.

Tehtiin kanasalaatti. (Tai no kanamozzarellapastasalaatti :P) Siitä tuli hyvä, vaikka näyttääkin vähän epämääräiseltä.


Mmjoo. :D Ei tässä ihmeempiä... Maanantaina pitäisi kai käydä koulussa kääntymässä, mutta saa nähdä jaksanko. Tiistaina samoin. Mutta katsotaan sitä sitten. Osastolle meen sitten keskiviikkona.

On jotenkin tosi kiva ja rento fiilis, vaikka vähän ahdistaa jo ensi viikko kun pitää taas mennä kouluun. Vaikka se ei edes ole raskasta, mulla on vaan neljä kurssia. Kuitenkin se vaan ahdistaa. Mutta onneksi ei nyt kovin paljon... Ainakaan vielä.

Tästä tuli nyt tosi lyhyt mutta eei se mitään.

Ei kommentteja: