keskiviikko 28. lokakuuta 2009

Kouludatausta

Oon nyt koulussa omalla läppärillä. Mulla on tässä nyt kaksi hyppytuntia ennen keramiikka... Kolmelta vasta alkaa tunti, ja kello on nyt kaksitoista. :P Olisin ehtinyt osastolle tässä välissä, mutta ei huvittanut lähteä. Ulkona on kylmää ja kosteaa, mieluummin dataan täällä sisällä. :D

Mulla on nyt hyvä olo. Jännä juttu, kun tänä aamuna kävin vaa'alla ja paino näytti edelleenkin olevan siinä mun rajalla mitä en joskus "saanut" ylittää. Siis nyt oon vähän yli sen ja tuli suoraan ajatus, että "pitää vähän vähentää että tää laskee alle ton". Mutta sitten mietin että mitä haittaa siitä voi olla vaikka se on yli sen luvun, ei sitä päältäpäin näe. Turhaa stressiä. Saan mä painaa enemmän, ja ihan sama vaikka joku muu on laihempi, ei mun tarvitse olla. Vapauttavaa.

(Tässä välissä datasin vähä muualla, kello on nyt varttia vaille yksi)
Eipä mulla mitään ihmeellistä. Oon kyllä niin hirvee datis että ihan hävettää. :D Koneella aina kun mahdollista, huhhuh... Mutta koitan tänään tehdä jotain kunnollista. Käyn lenkillä, kun en viimeksi käynyt kun olin ajatellut että menen, satoi. Ja eilenkin satoi. Tai ei varsinaisesti satanut vaan tuli ärsyttävää tihkua ja oli ihan harmaata. Tänäänkin on harmaata, mutta ainakaan ei tullut vettä. Ellei sitten iltapäivällä ala tulla... Toivottavasti ei. Inhoan lenkkeilyä jos joutuu kastumaan. Tulee niin nihkeä olo. :S

Niin ja se varmistui nyt, että pääsen ratsastamaan. Osasto maksaa siis. :) Ilmeisesti kahdeksan kertaa. Ihanaa, odotan sitä, viimeksi ratsastin yli 10 kk sitten... Ikävä hevosia. Haluaisin hoitohevosen tai vastaavan, mutta oon huomannut että se alkaa ajan kanssa kyllästyttämään, jos ei ole ystäviä samalla tallilla. Enkä mä ole niin sosiaalinen että saisin ystäviä helposti, ja muutenkaan ratsastuskouluissa hoitaminen ei ole niin hohdokasta... Yksistyistalleilta taas on vaikea saada hoitohevosta ja siellä varsinkin on jotenkin aika yksinäistä, niin oon huomannut.

Voisin ehkä jatkaa taas facebookkaamista ja muuta yhtä kehittävää, kuvia ei taas tähän postaukseen tule kun laiskottaa niin kamalasti.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

"ihan sama vaikka joku muu on laihempi, ei mun tarvitse olla" Niinpä,paino on vaan lukuja ja sieltä turhimmasta päästä vieläpä. :) Ihanaa että sanot noin, sä oot hyvä just sellasena kuin oot, vaikka olisit kakskyt kiloa painavampi! <3
Ja aivan huippu mahtavaa, että pääset ratsastamaan. ^^ Oon tosi ilonen sun puolesta. :)
Senkin murmeli! ;D