lauantai 23. tammikuuta 2010

230110

Hooh kun oon toisaalta väsynyt ja toisaalta on sellanen energinen olo. Tänään heräsin kahdeksalta ja kävin äidin kanssa kirppiksellä. Löysin valkoisen olkaimettoman mekon, farkkuhameen, kultaisen rasian ja rannekorun. (Tossa kuvat niistä, farkkuhameesta en laita kun se on ihan perushame, kaikki tietää miltä ne näyttää.) Sieltä menin kouluun (avointen ovien päivä, pakko mennä) ja sulattelin ensin varpaat, sen jälkeen menin lasittamaan viime jakson keramiikan työn. Sieltä kauppaan ja sitten bussipysäkille, bussi tuli just sopivasti, ihanaa kun ei tarvinnut seistä siellä -20 asteen pakkasessa odottamassa. On niin epätodennäköistä että mun bussi tulee lauantaina just sillon kun mä meen pysäkille, ihmettelen vieläkin. :P

Oon syönyt ihan kamalasti, musta tuntuu että tää on nyt taas sitä että mun keho tahtoo ravintoa nyt kun sitä "on saatavilla". Paha vaan että se tahtoo lähinnä makeaa, suklaata ja keksiä, ei kovin järkevää... Outoa silti mua ei ahdista, no okei ehkä vähän vaan kun maha tuntuu niin pallolta, mutta muuten ei kun tiedä että tää menee ohi jos vaan en välitä liikaa. Ja kun tiedän että tää on fyysinen reaktio ja aika tavallista, niin en jaksa angstata nyt. (Angstaan varmaan sitten kun käyn vaa'alla, ha.)

Kamala inspiraatio kirjoittaaaa! Tahtoisin kirjoittaa jonkin pitkän tarinan, on ollut sellainen olo siitä asti kun sain Haitekstin luettua. Osaisinpa vaan kirjottaa ja olispa mielikuvitusta. Vaikka voihan olla että mulla on mutta se on jossain piilossa. Ainakin mun unet on tosi kummallisia, näin viime yönä unta että söin 36 vuotta vanhaa pullaa, joku nainen tarjosi sitä ja se oli ihan kuin tuoretta, mietin että mun äiti on ollut ihan taapero kun tää pulla on leivottu ja se on vieläkin näin hyvää. :'D

Sain sen enkun aineen muuten tehtyä silloin torstaina ja lähetin sen opettajalle sähköpostilla, oli kyllä tosi hyvä fiilis kun sain sen vihdoinkin hoidettua pois. Ja tänään sain selville koska on enkun preli. :) Ei enää paljonkaan epäselvyyksiä. Pitää vaan huomenna koittaa tehdä äikän teksti ettei sekin myöhästy.

Mitähän tekis... (En ainakaan sitä äikän tekstiä. :X)

1 kommentti:

Sara'Le Beri kirjoitti...

Ihana mekko! Näytät todella kauniilta! Vitsit kun itekin uskaltaisin tollasen pukea.