tiistai 5. tammikuuta 2010

shoes!





















Ostin tänään ihanat kengät! En ollut edes etsimässä kenkiä, katsoin ihan ohimennen vaan ja huomasin ne, -40% alennuksessa ja oikea hinta 39,90e, eli sain ne 24 eurolla. :) Harvoin mulle tulee pakko-saada-noi-kengät -oloa, oon niin nirso kenkien suhteen, joten piti sitten ostaa ne. Niissä on kyllä korkoa ehkä vähän liikaa mutta enköhän mä taas totu.

Kävin tänään aamulla osastolla, kun oli fysioterapeutin tapaaminen... (Niin siis osasto on nyt alkuviikon vain viikko-osastona, eli menee neljältä päivällä kiinni ja kotona ollaan yöt) Se kertoi jotain venytysjuttuja, katsoi ryhdin ja kävelyn ja jotain. Oli tosi epämukava ja vaivaantunut ensin olo kun se käski ottaa sukat pois ja nostamaan verkkareita ylemmäs, mutta se ei sanonut onneksi nilkkojen jäljistä mitään... Pohjelihakset on mulla kuulemma kireät, samoin vasen takareisilihas. Se oli kyllä oikeasti paljon kireämpi kuin oikea, en tiennytkään. .____. Pitää nyt koittaa alkaa venytellä, oon varmaan vuoden tai kaksi jo ajatellut näin, mutta ikinä en jaksa. Koskaan ei huvita tai muka ehdi. Ryhti on ihan hyvä, vaikka parannettavaa siitäkin löytyy, mutta kuulemma silti tarpeeksi hyvä.

Osastolta sitten sossuun... Selvittämään kevään toimeentulotukea. Kaikki meni hyvin ja saan tuen, mun sosiaalityöntekijä on tosi mukava, se sanoi ettei ota huomioon opintolainaa (joka otetaan huomioon vaikkei sitä ottaisikaan, ihan perseestä) koska oon vielä tän kevään osastolla, ja kun mulla on lukio ja kirjotukset niin aika mahdoton siihen olisi lisätä vielä joku työpaikka. Oon tosi kiitollinen tuosta.

Kaikki tuntuu olevan nyt hyvin mutta silti mulla on välillä sellanen olo etten tahdo elää. Sellanen olo että haluisin vain pois. Silti ei se näy ulospäin, toissapäivänä siivosin koko huoneeni ja eilen keittiön, tänään oon vaan siistinyt paikkoja ja tiskannut. Oon ollut melkein epätavallisen pirteä ja touhunnut ja jaksanut kerrankin tehdä juttuja. (Paitsi koulujuttuja, en ole edes ajatellut...) Nukuin kylläkin äsken 2,5 tunnin päikkärit ja nyt tuntuu että päätä alkaa kohta särkeä. Ja pitää tunnustaa että on tullut taas muutaman kerran oksennettua, en saanut unta kun tuntui että pakko mennä pakko, ja vasta sen jälkeen sain nukuttua. Oli pakko nukkua ne päikkärit kun tuntui että pää hajoaa, väsytti kamalasti.

Huomenna on loppiainen ja on luvattu yli 20 astetta pakkasta, voi ei, inhoan noin kylmää, enkä voi jäädä sisälle lämpimään kun on pakko ulkoiluttaa koiraa. Kohta pitää myös mennä sen kanssa pihalle. Ääh... Olisipa kesä.

Pakko laittaa pari kuvaa eiliseltä kun oli niin ihana sää ja sai kivoja talvikuvia. :)




Ei kommentteja: