lauantai 30. tammikuuta 2010

ENERGY!

50. blogiteksti. 8)

Hei nyt mulla on liikaa energiaa, kuitenkin sellanen tosi hyvä olo. Äiti tuli tänään kotiin. Ihanaa kun se on jo niin hyvässä kunnossa. Käytiin mummon ja sedän perheen kanssa isotädillä sen nimipäivillä, siellä oli kakkua ja kääretorttua, eikä mulle tullut huonoa omaatuntoa eikä ahdistusta, oli tosi turvallinen ja mukava olo.


Isotäti näytti jotain kuvia, löysin itseni muutamasta. Tuli ikävä pitkiä hiuksia. Muutenkin aiheutti vähän ristiriitaisia tunteita. Huomasin silti että niissä kuvissa joissa olin paremmassa kunnossa näytin myös paremmalta, yhdessä mikä oli serkun yo-juhlista viime keväältä ja olin silloin laihimmillani, näytin aika kuolleelta. Oikeasti.

Oon tänään jutellut vähän lapsuudenystävien kanssa Facebookissa... Ihan ihmeellistä, että yhdellä niistä on jo 1-vuotias lapsi. Eräs toinen kaveri saa kesällä lapsen. Tuntuu niin oudolta, äskenhän me vielä leikittiin barbeilla ja kiipeiltiin lumikasoissa... Kohta niiden lapset tekee niin. Ei musta tunnu että olisin 18-vuotias, ei musta olisi vielä äidiksi. Oon ehkä henkisesti jälkeenjäänyt. :D

Kävin tänään lenkillä pitkästä aikaa, vaihteeksi oli sellainen olo että pakko päästä, kun on niin ihana sää. Harmitti kyllä kun pääsin pururadalle asti, niin siellä oli sellainen ainakin 20 sentin lumikerros ja ladut. Ei siellä voinut juosta, piti mennä muualle.


Keskiviikkona on matikan preli... Pitää maanantaina soittaa enkunopelle ja kysyä koska voin tehdä sen prelin, kun en keskiviikkona voi. Kauheeta kun en osaa matikkaa yhtään. Pitäisi ehkä alkaa harjoitella, mutta ei yhtään huvittaisi. Mutta alotan huomenna. Edes pari tehtävää, parempi sekin kuin ei mitään... Enkkua ei onneks paljon tarvitse harjoitella. Sanastoa voisi ehkä kerrata.

Tahtoisin tehdä jotain kivaa. Hmmmmmmmmmm... On vaan liikaa energiaa. Tää on aika pelottavaa, kun oon välillä näin energinen ja ylipositiivinen ja välillä taas niin maassa. Enkä tosiaan tiedä mistä se voi johtua... Oon miettinyt että jos tää on jotain lievää maanisdepressiivisyyttä, mutta en tiedä, en ole lukenut siitä mitään enkä siis tiedä mitään, luultavasti oon vaan vähän sekasin.

Söin tänään pitkästä aikaa maksalaatikkoa. Teki mieli, enkä ole varmaan vuoteen syönyt sitä, kun "siinä on liikaa kaloreita". Tuntuu että tää on yksi voitto.

Asdfgh mitä mä teeeeeeeeen, liikaa energiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D

1 kommentti:

Taru kirjoitti...

Upeaa, et siulla alkaa näkyä valoa tunnelin päässä ja ainakin energiaa riittää. :D Äläkä huoli: on muitakin, joilla on motivaatio kateessa prelien ja kirjoitusten suhteen. ;) Hang in there.