sunnuntai 8. marraskuuta 2009

Hello

Kiitos teille kommenteista, ne piristi tosi tosi paljon! :)

Oltiin nyt viikonloppuna mummolla. Käytiin saunassa, pelailtiin serkkujen kanssa Aliasta ja katseltiin telkkaria. Ja syötiin suklaata ja pipareita ja pannaria. Eikä mua ahdista. No ehkä kyllä huomaa, että kun syö vapaammin ja enemmän herkkuja niin tulee jokin ällö olo aika pienestäkin määrästä, mutta ei se mitään. Ja jos välillä tulikin jokin ajatus, että teen väärin, niin sain sen heti työnnettyä pois mielestä. Oli tosi kiva viikonloppu. :) Aika vähän tuli istuttua koneella jos vertaa normaaliin viikonloppuun kotona.

Käytiin kierrätyskeskuksessa, oikeastaan se on kyllä ihan kuin kirppis, löysin ihanan paidan. Ja se maksoi vain 20 senttiä! :D Tykkään. Mukava päälläkin. Kuva on videokameralla otettu niin laatu on taas ihan perseestä. Väritkin vääristyneet ja kaikki... Ihan sama.
Tuli kamala hinku päästä muillekin kirppiksille, kumpa voisinkin. Nyt on rahaa käteisenä vain 10 senttiä ja tilillä 71 senttiä. Että hyvin menee. Aion kyllä etsiä jotain töitä kun täytän joulukuussa 18, kyllästyttää olla ihan rahaton kuukaudesta toiseen.

Huomenna on liikunnantunnilla uintia... Heti aamulla. Tai no 9:45. Pitää mennä suoraan kotoa sinne uimahallille. Ei se ahdista, vaikka tiedän että vertailen kuitenkin itseäni aina muihin... Mutta oon päässyt siitäkin vähän eroon. Isoin muutos on ehkä siinä, että kun näen laihan tytön, niin en enää ole ihan yhtä kateellinen ja katkera ja mieti, että miksen voi näyttää samalta, vaan ajattelen että toi on toi ja mä oon mä. Ja mä näytän tältä, piste. Eikä meidän liikanryhmässä ole kuin yksi anorektisen laiha tyttö. (Ei sillä välttämättä ole mitään, en tiedä, mutta se on kyllä kamalan laiha.) Tykkään uimisesta tosi paljon ja kävin joskus aika paljonkin uimassa. Kaikki tuntuu vihaavan koulu-uintia, mutta mun mielestä se on ihan kivaa. Vihasin sitä kyllä vielä yläasteella, mutta nykyään kun oon jo vähän paremmin sinut itseni kanssa, niin menen kyllä ihan mielelläni uimaan.

Ja mun piti saada valmiiksi ja lähettää opettajalle perjantaina yksi kuviksen mediapäiväkirja, mutta en vaan mitenkään saanut aikaiseksi. Tänään on ihan pakko saada se tehtyä... Teen todellakin joskus koulujutuista kärpäsestä härkäsen. Joku pikkujuttukin, jos tuntuu ettei huvita niin sitten vaan siirrän ja siirrän sitä eteenpäin, "sitten tunnin päästä", "en jaksa nyt", "nyt tulee salkkarit en voi". Sitten jää koko juttu tekemättä.

Nyt BB:tä katsomaan ----->

Ei kommentteja: