sunnuntai 29. marraskuuta 2009

Two days

Mulla on tosi mukava olo nyt. Sellainen että en jaksa huolehtia turhista asioista, oon saanut jostain positiivista energiaa, tahtoisin tehdä kaikenlaista. En kylläkään ole saanut tehtyä mitään... :D Oon lähinnä datannut ja nukkunut nyt tän viikonlopun. Tein tänään paperista lumihiutaleen, oli mukava näpertää pikkutarkasti sitä. En tehnyt saksilla vaan sellaisella terällä leikkuulaudan päällä. Kamera on osastolla joten kuvaa ei heru. :P Niin ja korjasin yhdet talvikengät, pari vuotta vanhat, mutta ne on oikeastaan ihan hyvässä kunnossa. Aion silti joulukuussa ostaa uudet kengät heti kun saan toimeentulotuen. Tarviin ne oikeasti.

Oon juonut kamalasti teetä, tykkään siitä niin paljon. Mansikka ja omena-kaneli on parhaat. :) Lakkasin myös kynnet, vaikka täällä ei olekaan paljon mitään kynsilakkoja. Sain niistä silti kohtuullisen näköiset, paremmat nää on kuin kynnet joissa on puoliksi poiskulunut lakka. Se näyttää ikävältä.

On jotenkin tosi jännä fiilis. Täytän tiistaina kahdeksantoista vuotta! Oon "aikuinen", outoa. :D Vaikka en mä kyllä yhtään aikuinen ole. Oon vaan sitten täysi-ikäinen. Täysi-ikäinen lapsi... :P Mutta joo. Joskus ajattelin että en tahdo olla aikuinen, mutta nyt vaan odotan sitä, en pelkää yhtään. Tahtoisin muuttaa omaan kämppään ja elää ihan omaa elämää ilman äitiä vieressä koko ajan, mutta kaikki ajallaan.

Ja huomenna mulla on treffit. Mutta kirjotan siitä sitten myöhemmin. ;P



Meidän nappisilmä. <3

Ei kommentteja: