torstai 12. marraskuuta 2009

Torstai

ke 11.11.2009 klo 22:36

Mulle tuli joku äkillinen paha olo äsken... Kävin äkkiä suihkussa ja tulin huoneeseeni, avasin koneen ja koitin jatkaa mediapäiväkirjan kirjoittamista. (Kuvisjuttu) Siinä sitten totesin että en mä osaa! Se olisi pitänyt palauttaa yli viikko sitten. Mutta mä oon niin avuton. Alkoi ahdistaa kaikki ahdistaaaaaaaaaaaaaaa... Jätin sen lopulta kesken. Ja etsin mattoveitseni, en tiedä helpottiko se, ainakin vähän. En paina kovaa vaan sen verran että tuntuu jossain ja että näen veren. (Tuntuu tosi teiniltä kirjoittaa tästä) Tahtoisin painaa kovempaa. Mutta tiedän että joskus katuisin niitä jälkiä, niinkuin hyvinä päivinä kadun näitä jotka ei ole vielä parantuneet. En tosiaan tajua mitä tyydytystä siitä saan, kun pyyhin verta talouspaperiin ja katselen sitä. Kuulostaa niin idiooltilta niin tyhmältä ja järjettömältä...

Vihaan tätä ahdistusta ja pahaa oloa kun se vaan valtaa koko mielen! Ja sekin vielä, kun pitää herätä huomenna 6:45. Mulla on nyt 8 tuntia aikaa, siis olisi jos menisin nyt nukkumaan, mutta kun otin Seroquelin vasta kymmeneltä niin veikkaan että nukahdan joskus puoli kahdentoista aikaan ehkä. Ehkä aiemmin, jos menisin nyt nukkumaan ja yrittäisin nukahtaa... Mutta mulla on niin huono olo, tunnen itseni tyhmäksi. Matikkaakin olisi pitänyt laskea mutta mä oon vaan ajatellut sitä. Se ei paljon auta. Oon niin laiska, vihaan sitä!

Olispa mulla nettitikku. Vituttaa istua täällä huoneessa netittömällä koneella kun voisin lievittää oloa edes Facebookissa tai mesessä tai ihan sama. Kuuntelen musiikkia ja katselen mattoveistä ja tietokoneenruutua vuorotellen, I'm so stupid.


________________


Joo tollasta eilenillalla. Päivä oli kuitenkin ihan jees, kävin ratsastamassa ja oli tosi mukava tunti. Menin yhdellä ponilla ja meillä oli puomeja. Tykkään reippaista hevosista (no ponista tässä tapauksessa) kun ei tarvitse hoputtaa eteenpäin, mieluummin eteenpäinpyrkivä kuin laiska.


Tänään aamulla väsyneenä kouluun, ja koulun jälkeen kotiin ja sieltä sossuun. Jätettiin toimeentulotukihakemus ja puhuttiin yhden työntekijän kanssa muutenkin meidän tilanteesta sitten kun täytän muutaman viikon päästä 18. Ei se ihan toivottomalta näytä, ja ajattelin etsiä jotain työtäkin, tai ainakin voin yrittää.


Sieltä sitten taas tänne osastolle. Meidän piti mennä seinäkiipeilemään tänään mutta kaikki hallit oli varattuja, niin mennään kai ensi viikolla tai sitä seuraavalla. Ja kun täällä ei ollut muita niin ei me sitten menty mihinkään.

Huooooooooh pitäisi tehdä se mediapäiväkirja, en osaa. Mutta teen sen kuitenkin seuraavaksi, pakko, ei se mihinkään katoa, siirtyy vaan eteenpäin ahdistamaan.

Nyt on ihan hyvä fiilis kuitenkin, sellainen keskiverto. :) Outoa kun tekstiä ei ikinä synny silloin kun on koneella jossa on netti, mutta heti kun on muualla niin tulee mieleen vaikka mitä. Joo no nyt meen tekeen sen mediapäiväkirjan... Enkä jaksa keksiä tähän mitään kuvaakaan sori.

2 kommenttia:

Sara'Le Beri kirjoitti...

*Iso virtuaalinen voimahalaus joka ei kuitenkaan vastaa oikeaa halausta sillä on kuitenkin pelkkiä kirjaimia näytöllä, mutta yrittää hirveästi lievittää pahaa oloa*

Voi sua, en tiiä mitä sanoa. *Haluaa halata ja sanoa että se ahdistus menee pois* . Jotenkin en tiedä onko se tämä aika vuodesta vai kaikki yhdessä, se että väsyttää ja ahdistaa. Viiltely vituttaa aina jälkeen päin.

Mulla on ollut aika huono viikko, ja olen ollut maailman epäsosiaalisin ihminen, joten muhun on ollut vaikea saada kontakti. Ruualla on pelleilty ja olen vihdoinkin hakemassa lukihäiriö todistusta, muutaman itkukohtauksen jälkeen. Mä halusin vain sanoa jollekin, että mulla on ollut huono viikko.

Sara'Le Beri kirjoitti...

ja vielä, toivottavasti ne sossuhommat hoituu ja saisit jotku hyvät tuet sieltä :)