lauantai 14. marraskuuta 2009

Lintsaajajajaja

Voisin nukkua aina vaan. Koko ajan tuntuu että tahdon jo nukkumaan, mutta koska oon tarpeeksi datis niin en ole vieläkään mennyt... Nukuin viime yönä yli 8 tuntia ja silti tänään nukuin päivällä 2 tuntia, kun olin tosi väsynyt. Alkuviikosta nukuin yhtenä yönä 12 tuntia ja silti nukuin päikkärit, kun väsytti. En ymmärrä?

Mutta joo. Lintsasin tänään liikunnantunnin, ei vaan yhtään huvittanut lähteä Itikseen pelaamaan sulkista. Vaikka tykkään siitä tosi paljon niin silti, kun ei ollut edes lenkkareita mukana, ja inhoan olla paljain jaloin kun on kylmä. (Ja talvisin on kylmä ihan kaikkialla, varsinkin liikuntasaleissa) Ja kun mulla oli vasta kaksi poissaoloa niin ihan hyvin pystyin olemaan tänään pois. Vielä yksi tunti varaa lintsata. Pakko käyttää kaikki poissaolot mitä voi. :D

Sitten oon datannut... Ja datannut. Ja nukkunut. Ja datannut. Ja syönyt. Huh miten yksipuolista, tosi epäsosiaalista ja epäterveellistä tällänen. :/ Illalla oli tosi yksinäinen olo, mutta itsepä oon tilanteeni tehnyt. Nyt ei tunnu miltään, tahdon vaan nukkumaan. Ihan kohta. Haen jo Seroquelin.

Piirtelin eilenillalla... Väritin tänään Photoshopilla, en tosiaankaan jaksanut tehdä huolella, ja varjot ja kaikki jäi ihan minimaalisiksi mutta ihan sama. Ei jaksanut käyttää tunteja siihen. Istun muutenkin koneella koko ajan... Ja käsin en väritä. Se on vaikeaa.

Mietin tänään bussissa asioita... (musta tuntuu että oon alottanut joku sata kertaa lauseen tälleen, mä en ilmeisesti ajattele muuten kuin bussissa) Häiriöajatuksia puski välillä mieleen, ja mietin miksi, ja tajusin että tunnen itseni jotenkin huonommaksi kun vertaan itseäni johonkin, jolla menee huonommin. Tuntuu että munkin pitäisi oksentaa tai laihduttaa vähän tai jotain. Ihan älytöntä. En silti kuitenkaan ole tehnyt yhtään mitään, oon vaan ajatellut että en saa, ei mun oikeasti pidä ja ei kukaan oikeasti toivo, että mulla menisi huonommin. Kun niin se vaan on. Pitäisi osata katsoa jonkun toisen näkökulmasta itseään niin huomaisi, miten väärin ajattelee...

Mutta nyt ruoat hamsterille ja sitten nukkumaan, vihdoinkin.

2 kommenttia:

Sonja kirjoitti...

Tsemppiä, Honey!!<3 :)
Muista että oot arvokas ja ihana ja hyvä juuri sellaisena kuin olet !

IHastuttava piirrustus, muuten<3
-Sonja

Sara'Le Beri kirjoitti...

Mulle tulee mieleen piirrustuksen tytön hiuksista vanhat punaiset hiukseni. :)

Sh blogit ovat pitkälle sitä kenellä menee huonoiten, kuka on sairain on kaikista paras, voittaja jne. Vaikka se menee kokonaan toisin. *Jaksamista häiriö ajatusten työntämiseen pois päästä*