maanantai 30. marraskuuta 2009

Mä en tiiä mä en tiiä mä en tiiä... Mulla on tosi sekava olo.

Mulla oli mukavaa, tunsin itseni hyväksi ja kauniiksi ja halutuksi. Mutta nyt mua kaduttaa... Ja kuvottaa, inhottaa. Huora. Helppo paska. Enkö mä ajatellut ollenkaan, en, en en en en en. Ja tavallaan ei kaduta koska silloin se tuntui hyvältä, mutta toisaalta kaduttaa ihan hirveästi, koska nyt tuntuu likaiselta. Tahtoisin ihan hirveästi puhua jonkun kanssa mutta en todellakaan tiedä kenelle voisin puhua. Hävettää ajatuskin.

Se poika on kyllä tosi mukava ja symppis ja huolehtiva, ja haluaa nähdä uudestaankin, mutta nyt vaan mietin että minkä takia piti heti ekalla tapaamisella. Ja minkä takia mä olin niin mukana siinä, en tajua itseäni!

Tää paska menee nyt kriiseilemään muualle.

1 kommentti:

henkäys kirjoitti...

Tyttö kulta älä kriiseile liikaa.*halaus* Jos se poika on mukava niin ei ole mitään syytä olla pitämättä hänestä. Vai kävikö jotain sellaista mitä ei saa enää tekemättömäksi? Sä oot ihana ihminen, eikä toisesta ihmisestä pitäminen ja sen näyttäminen paha asia ole.

*halaus*