keskiviikko 11. marraskuuta 2009

Ihan sama

Ajattelin että kirjoitan vasta illalla kun tuun ratsastustunnilta, mutta nyt tekee niin paljon mieli kirjoittaa, että kirjoitan.

Vaakapäivä. Paino oli taas noussut, tietenkin, ja nyt alkaa vähän ahdistaa. Oon elänyt niin huolettomasti ja nyt vaan mietin, että onko mulla oikeutta siihen. Voinko olla näin, jos paino vaan nousee eikä se enää pysähdykään? Vitut painosta, mutta silti, kohta en mahdu vaatteisiini. Ääh en tiedä. Tai tiedän, ei pitäisi välittää... Mutta tuntuu silti vaikealta. Tuntuu jotenkin etten saisi "parantua" näin nopeasti, ja toisaalta kuitenkin oon niin kyllästynyt miettimään näitä asioita. Pää sanoo että pitäisi rajoittaa syömisiä, että paino laskisi tai ei ainakaan nousisi enää, mutta en jaksaisi. Antaa olla.

Kävin aamulla kuviksen tunnilla, tulin osastolle, ja kahden jälkeen lähden tallille. Sain siis sen ratsastusryhmäni vaihdettua tiistaista keskiviikkoon, niin ei mene koulun päälle... Onneksi. En kylläkään tiedä sen ryhmän tasoa tai opettajaa. Olisi pitänyt kysyä. Mutta kai se kuitenkin on suunnilleen mun tasoinen.
Ja koulussa koitin hakea jotain selvitystä opiskelusta. Toimeentulotukea varten. Ja kanslisti vaan kyseli että minkälaista selvitystä, enkä mä osannut vastata, olin vaan silleen että no sellasta että siitä näkyy et opiskelen täällä. Ja se vaan tuputti mulle opintotukihakemusta. Joo moikka.

Näin muuten unta että mulla oli lentävä ostoskärry. Kuulostaa tosi koomiselta, mutta se oli ihan vakava uni. :D Näin muitakin unia pitkästä aikaa, muistin ne vielä aamulla, mutta en muista enää. Pitäisi aina kirjoittaa unet ylös kun herää! Ne on oikeasti niin mielenkiintoisia.

Nyt on sellainen olo, että haluaisin jutella jonkun ystävän kanssa. Ei mesessä eikä puhelimessa vaan ihan oikeasti. Tahtoisin juoda teetä tai kaakaota ja olla vaan ihan rauhassa. Mutta ei vaan ole nyt mahdollista...

Asiasta viidenteen. Aika moni käyttää blogeissaan vain itsensä ottamia kuvia, ja ajattelin että pyrin jatkossa itsekin siihen. Siis pääasiassa. Varmaan silti joskus pikapostauksiin tai laiskoina päivinä etsin netistä. Mutta kai se silti olisi kivempi kun olisi kuvia, mitä ei missään muualla ole.

1 kommentti:

Sara'Le Beri kirjoitti...

Voih sä joudut pelottavan kanslistin kynsiin. Olen itse tosi iloinen kun sinne joudun menemään vain sen kerran max. kaksi vuodessa. Yhen kerran se vaan ärähti mulle kun naksuttelin kuulakärkikynää et: "LOPETA!" ja sitten se aina valittaa et "miks sä oot täällä kun voit hakee nää vasta ens viikolla ja mulla on hirveesti töitä ja käsikin meni ja plaa plaa" XD