sunnuntai 28. maaliskuuta 2010

kesä tuu jo

Siirsin tänään vanhalta koneelta kuvia tähän uudelle koneelle, tuli samalla katseltua niitä ja huomasin että mulla on ollu pitkät hiukset. o__o Miks ikinä menin leikkaamaan niitä? Toi kuva on jostain vuodelta 2007, ilme lagaa :D mutta tekisin mitä vaan että saisin mun hiukset takasin.

Rakastan valokuvien katselemista, aika menee ihan huomaamatta. Kaikkia kesäkuvia oli ihana selata! Koira märkänä, koira laiturilla, se näyttää niin onnelliselta, ihan kun se hymyilis. Hevosia, sudenkorentoja, peilityyni järvi, aurinko... Aaaa tahdon kesän.

Mieliala on heilunu ihan laidasta laitaan viime päivinä. Keskiviikkona oli matikan koe, oli yllättävän vaikea, mutta uskon että se meni ihan kohtalaisesti. Ensi keskiviikkona saadaan tietää ne alustavat tulokset. Torstain yli voidaan hypätä, se oli niin paska päivä ja olin ihan koomassa. Eilen kuitenkin oli jo parempi ja tänään myös. :) Täti kävi tuomassa mummon meille ja formatoi samalla mun vanhan koneen, se on nyt vähän niinkun siivottu. :D Ja nyt illalla käytiin äidin kanssa saunassa. Otettiin saunajuomaksi yksi lonkero kun oli jääkaapissa vielä ja juotiin se puoliksi, hyi se oli pahaa, äiti sano että se maistui ihan kiljulta. :D Tykkään olla äidin seurassa sillon, kun ei ole mitään riitaa/pahaa mieltä kummallakaan, mulla on ihana äiti. Oon miettinyt että en koskaan varmaan oo sanonut sille miten tärkee se on ja että se on oikeesti hyvä äiti, pitäisi sanoa, mutta en jotenkin osaa.

Laitan vähän kesäkuvia, joista tykkään. :) Nää on kaikki muutaman vuoden takaa.


















Koirasta on paljon kuvia, se osaa poseerata.

Vois vaikka alkaa meneen nukkumaan. Tällästä nyt tällä kertaa. :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania noi kuvat :) ja toi vimppa kuva :DDD <3
Sä voisit soitella mulle kun vaan kerkeet. :)