lauantai 20. maaliskuuta 2010

lue, laiska

Helmi: Hahaa :)



Ööö... Piti alottaa lukeminen torstaina, mutta vasta tänään oon saanu laskettua muutamia tehtäviä. .__. No koitan nyt vielä illalla tehdä jotain, on tässä vielä aikaa. (ei pitäisi ajatella niin, kohta aika loppuu!) Onneks on tiistaina vielä tukiopetus, pelastus. Sitä ennen pitää laskea paljon että sitten voi kysyä epäselviä asioita tiistaina.

Btw mulla on ens tiistaina kesätyöhaastattelu. Kirjotan siitä sit enemmän kun oon käyny siellä, sitä ennen on turha sanoa yhtään mitään.

Inhottava olo. Järkky turvotus, oon syöny niin epäterveellisesti täällä mummolla. Karkkia ja keksiä ja farkut kiristää. Mieleen tulee tuttuja ajatuksia mutta ajattelen, että laihdutan sitten, kun ylppärit on ohi. Toisaalta en millään jaksais laihduttaa. Mutta en kohta mahdu mun vaatteisiin. Houkuttelee ajatus jostain paastosta jne. mutta samalla ärsytän itteeni, onpa taas tosi järkevää.

Haluisin oikeesti tietää että miks välillä on niin hyvä olo, että ahdistus tuntuu tosi kaukaiselta ja välillä taas tulee paha olo, ahdistaa ja tuntuu että tahtoo vaan nukkua. Nyt on sellanen olo, mutta en voi kuunnella sitä, kun keskiviikkona on matikan kirjotukset. Se siinä onkin, pakko jaksaa. Koitan nyt sinnitellä sen yli ja sitten voin levätä. (välillä ajattelen, että keskiviikkona sit kokeen jälkeen vaan nukun ja enkä syö, missä järki?)

Mutta koitetaan nyt pitää ajatukset kurissa. Ja lasketaan matikkaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Rakas pieni tärkeä! <3 Et laihduta, ei MITÄÄN tarvetta!! Oikeesti, et haluu syvemmälle siihen paskaan, ethän? Jos farkut kiristää, niin vika ei oo sussa vaan liian pienissä farkuissa! :)
Oon tajunnut viimeistään nyt, että ei kannata ees ajatella mitään, mikä vois johtaa uuteen kierteeseen. Oikeesti. :(

Nuku, syö ja luekkin vähän ;) Hyvin ne kirjotukset menee. <3

Kelvoton kirjoitti...

Älä laihduta vaan osta uusia vaatteita.