tiistai 9. maaliskuuta 2010

ti

Bööö. :) Laitan kuvan yhdestä paidasta jonka joskus löysin kirppikseltä mutta en koskaan jaksanut ottaa kuvaa. Viikonloppuna löysin sen kaapista, tälläset uudelleenlöytämiset on kivoja. :D
(Ilme on kamala ja hiukset likaset ja mitenkään laittamatta, yhyy.)



Oon ollu ahkera, olin koulussa eilen JA tänään. Tänään vieläpä kahdesti, aamulla kemiantunnilla ja iltapäivällä matikan tukiopetuksessa. Aamulla kyllä teki tiukkaa, väsytti niin suunnattomasti ja vielä meikatessakin mietin että jos menisinkin takasin nukkumaan. Jotenkin silti sain pakotettua itteni lähtemään ja nyt oon siitä ilonen. :DD Sama matikan tukiopetuksen kanssa, sinne oli myös vaikea lähteä kun oli jo kerran käynyt koulussa, ei yhtään huvittanut mennä mutta onneksi menin, opin oikeasti paljon.

Kävin myös katsomassa enkun yo-kuuntelun ja äikän tekstitaidon kokeen tulokset... Molempiin oon ihan tyytyväinen. Kuuntelu meni näin: 12/15, 9/10, 6/10. Eli jos en laskenut väärin tai väärillä kertoimilla niin 69/90... (?) Tekstitaito taas meni näin: 3, 5 ja 2 pistettä. :D Noi 2 ja 3 ei yllättänyt, 5 kyllä, positiivisesti. Toivotaan vaan ettei YTL pudota noita pisteitä enää tosta...

Hyh, katoin just että maanantaina on äikän esseekoe. .__. Luulin että eka olis ollu enkku, ääh. Mutta ei se mitään. Essee ei ole niin paha, kun tarvii tehdä vaan yksi, kun tekstitaidossa pitää tehdä kolme ja se on ainakin mun päälle ihan liikaa. :/ Ei siinä ehdi tehdä huolellisesti jokaista. Mutta 6 tuntia yhteen esseeseen riittää hyvin.

Mun ostolakko on muuten sujunut hyvin. :D En ostanut eilen mitään enkä tänäänkään. En silti usko että toi 5e/vko tulee onnistumaan, mulla on jo mielessä pari juttua mitä haluan ja kun Krista tulee meille viikonloppuna ja jos/kun käydään keskustassa, niin jos löydän jotain kivaa niin saatan ostaa. Mutta en osta mitään turhaa. Ja ainakin elintarvikkeiden osalta toi luultavasti toimii.

Hii huomenna vasta 13:30 kouluun, ihanaa kun tietää ettei tarvii herätä 6:45. Vihaan aikaisia aamuja. Toisaalta päikkärit on aivan ihanat, jos on herännyt aamulla aikaisin, nukahtaa tosi helposti ja herätessä on ihana olo. Mutta aamulla kun ei meinaa silmiä saada auki niin ei paljon kiinnosta. :D Koulun jälkeen meen salille, kun on sopivasti aikaa ja oon hankkinut sen sarjakortinkin.

Kuorin kasvot kun kävin suihkussa, iho tuntuu ihanan pehmeältä. Pieniä iloja.
Nyt nukkumaan. :)

1 kommentti:

MIMMI kirjoitti...

Oi, olet tosi nätti tuos kuvas:)! Kiva paita.