perjantai 5. helmikuuta 2010

! :)

JIHUU, sain matikan prelistä 48/60 pistettä! Eli arvosana olisi sen kokeen (eli viime syksyn yo-kokeen) pisterajojen mukaan E! :DD Eli meni vielä paremmin kuin odotin. Niitä tukiopetuksia on ihan kirjotuksiin asti, pitää käydä niissä. Kyllähän se itsetuntoa kohotti, kun opettaja sanoi että "oothan sä hemmetin hyvä" ja että jos vähän panostaisin vielä niin voisin saada L:n. Pelkään vaan että se yo-koe on vaikeampi enkä osaakaan mitään silloin. Mutta pitää tsempata, pitää harjoitella. Koitan keskittyä nyt vaan siihen.

Enhän mä kai niistä hyvistä yo-arvosanoista varsinaisesti mitään hyödy, mulla vaan on taipumusta perfektionismiin, ei siis pahasti mutta tahdon vaan esim. yo-juhlissa saada ennemmin kehuja hyvästä todistuksesta kuin "onhan tää ihan kiva todistus"-kiertelyjä. Mulla on joku tarve tuntea itseni hyväksytyksi. Parempi silti että koitan etsiä sitä koulumenestyksen kautta kuin laihduttamisella.

Ja en mä jaksaisi varmaan paljonkaan yrittää, jos olisin saanut huonon arvosanan. Mutta nyt kun tuntuu että tarviin vaan kertausta, ja että kaikki tarvittava on mun päässä mutta vaan vähän unohduksissa, niin mun on vaan pakko jaksaa kerrata ja harjoitella.

Olisi kiva tietää miten enkun preli meni, mutta en tiedä koska saadaan ne takaisin... Varmaan kuitenkin jo ensi viikolla.

Kiva olo. Ei jaksa murehtia, tuntuu ettei tahdo tuhlata elämää enää syömisvammailuun, ehkä oon löytänyt tasapainon koska uskon löytäneeni sen. (voi tää olla vaan hetkellistäkin, tai siis melko varmaan onkin mutta silti) Vaikea selittää mutta kun vaan tuntuu että oon tasapainossa niin kaikki sujuu itsestään.

Tahdon alkaa taas tanssia. Ja tahdon alkaa käymään salilla... Niin ja tahdon seinäkiipeillä. (Tahdon kaiken nyt eikä heti. ._____.)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voi, sullahan meni preliminäärikoe hyvin! :) Pisteen päähän ällästä... itse kirjoitin lyhyen matematiikan viime syksynä. Preliminäärikoe oli vaikeampi kuin itse yo-koe, sillä sain prelistä 35 pistettä ja yo-kokeesta 45 pistettä. Ja kuule - kun sä luet, niin eiköhän se ällä sieltä irtoa! :) Sulla menee noin hyvin jo nyt. Mä opiskelin matikkaa himosti kaksi ekaa vuotta, mutta kirjoitusten alla väsähdin henkisesti, ja lopulta astuin kirjoitussaliin lukusaldo nollissa. Silti sain melkein ällän. Rohkeutta, hyvin se menee! :)