maanantai 15. helmikuuta 2010

new layout

Uuuusi ulkoasu. Tää oli mun mielestä niin söpö niin piti laittaa... :P Sitä paitsi vaihtelu virkistää.

Heräsin 5:45, tai no 5:50 vasta nousin... Päätä särki vieläkin. Sain äidiltä puolikkaan Panacodin, se auttoi tosi äkkiä. :) Ei ole sen jälkeen ollut pääkipua. Enkun kuuntelu meni ihan hyvin, ne kaksi ekaa osiota oli aika helppoja, kolmososio eli ne dialogit meni jotkut vähän ohi... :D Samoin se avo-osio oli mun mielestä vähän hankala. Mutta siis kaikenkaikkiaan uskon että meni ihan hyvin.

Sen jälkeen olin kemiantunnilla ja nyt on hyppytunti. (vaikka mulla on vaan 2 kurssia tässä jaksossa niin tänne mahtui siltikin yksi hypäri :/) Seuraavaksi fysiikkaa, se on ihan kivaa. Ja oli toi kemiantuntikin siinä mielessä ihan kiva että tajusin ne jutut tosi äkkiä koska opettelin ne sillon vuosi sitten, kun jätin sen kurssin myöhemmin kesken... Ja seuraava tunti on vasta hiihtoloman jälkeen jipii! :D Huomisen aamutunti meinaan peruuntuu koska täällä on kuuntelukokeita ja perjantaina on wanhojen tanssit eikä tunteja ole sillonkaan. Aah lomaa. Vasta kuukauden päästä seuraava yo-koe, äikän essee. Siitä pari päivää enkun kirjalliseen ja siitä viikko niin on matikan koe. Pitäisi muuten alkaa käydä niissä tukiopetuksissa, en mä mitään opi jos en opiskele.

Ihanaa kun ulkona paistaa aurinko! ♥ Kevät tulee, sulaisipa lumet jo äkkiä pois ja pääsisi rannalle ottamaan aurinkoa. Oon ihan kesäihminen. Tosin kevät on melkein yhtä ihana. :)


Jotenkin tosi mukava olo taas. Huomenna ei ole muuten koulua kuin enkun prelin ja jaksotodistuksen hakeminen, keskiviikkona on yksi tunti fysiikkaa ja torstaina penkkarit! Mulla on kylläkin penkkarikarkit vielä hankkimatta... Hups. Olisi pitänyt tilata. Pitää vaan etsiä joku halpiskauppa mistä saa paperillisia karkkeja. :P Tiedän ainakin pari mistä aion käydä katsomassa.

Tykkään näistä hetkistä, kun viihdyn omassa kehossani ja olo on hyvä. Toivon vaan että se pysyy.

Ei kommentteja: