maanantai 5. huhtikuuta 2010

happy little thing

Helmi: Kiitos :)



En oo lukenu kemiaa... Tai no perjantaina luin jonkin verran mutta nyt en oo jaksanu. :S Huomenna on koe että ihan kiva. Pitää nyt illalla koittaa vähän selata kirjaa ja toivoo parasta. En toisaalta jaksa stressata tosta kunhan pääsen läpi, mitä väliä sillä enää on muutenkaan että mikä numero siitä tulee.

Tosi hassu olo jotenkin, tuntuu että ahistais mutta silti en suostu oleen ahistunut nyt, en osaa selittää mutta en vaan JAKSA angstata. Eikä pidäkään ja hyvä näin, mutta vois silti tää pää lakata tappelemasta mun kanssa, aina kun oon yksin niin ajatukset menee vanhoille radoilleen. Tosin oon kyllä alkanut sanoon sille vastaan ja en oo häröillytkään enkä mitään. Toisaalta tuntuu voitolta ja toisaalta häviöltä kun oon lihonut. Mutta koitan nähdä tän järkevästi enkä sh-mielellä, ja totuus on että ehkä näin on parempi ja pitää koittaa sopeutua JA oon hyvä sellasena kun oon. (hoen tätä nykyään itelleni usein)

Helpotti heti kun kirjotin ton ylös? En ymmärrä itteäni kyllä oikeesti yhtään, nyt tuli tosi hyvä olo!

Kiharsin tänään aamulla hiukset, niistä tuli tosi kivat, mutta kun olin kävellyt 5 min ulkona koiran kanssa niin ne lätsähti. Varmaan johtu liian kosteesta ilmasta. :( Ihan tylsää. Käytiin koiratarhalla ja pikkunen oli taas niin onnellinen ja pirteä, että ei voinu muuta kun nauraa:




Onko mitään ihanampaa kuin onnellinen koira?

2 kommenttia:

runa kirjoitti...

onnellinen koira.
ymmärtävä koira.
rakas koira.
minunparasystävä koira.
ei kyllä oo mitään ihanampaa. :)

sinä olet hyvä tuollaisena. tsemiä. :)

Anonyymi kirjoitti...

toi vimppa kuva! <3 Ja oot tosiaan just hyvä sellaisena kuin oot, painoon tai ulkonäköön katsomatta. Ja Yks(tai muutama) koe sinne tai tänne.. Mitä väliä! :D
*Halaus*