torstai 15. huhtikuuta 2010

huhtikuun puoliväli

Kiitos Krista ♥ :)

___________________________


Hihi mulla on nyt hyvä fiilis. En oikeestaan tiedä edes minkä takia, on vaan helppo olla. Ja tää on niin ihanaa.

Täällä osastolla on nyt pari ihanaa tyttöä jotka saa mutkin piristymään :D On niin kivaa kun on pitkästä aikaa sellasia joiden kanssa osaa jutella, uudenvuoden jälkeen oli pitkään niin kamalan hiljasia (oon itekin kyllä tiiän) enkä osannut sanoa mitään. Mä en oikeen osaa alottaa keskusteluja enkä jotenkin vaan uskalla jos en tunne sitä ihmistä, aattelen aina että ei toi haluu että mä sanon sille mitään. Sama juttu on soittamisessa... Mun on vaikee soittaa kellekään kun mietin että ei se haluu puhua mun kanssa. Tai sitten aattelen etten tiiä mitä sanoisin. Oon hirveen epävarma ja liian tietoinen itestäni, oon viimeaikoina huomannu sen muutenkin... Kun vaikka kävelen ulkona niin mietin melkein koko ajan että onkohan mun hame jotenkin huonosti takaa, onkohan meikit valunu, näytänkö läskiltä, vaikutanko epävarmalta... Vaikee selittää sitä näin mutta ehkä tosta saa jonkinlaisen käsityksen. Tollasissa tilanteissa tuntuu että mietin joka liikkeenkin tarkkaan ja nolostun ihan pikkujutuistakin, mitä muut ei varmaan oikeesti edes huomaa mutta oon kuitenkin varma siitä.
Ei tota läheskään aina oo mutta nyt viime aikoina tuntuu että on ollu enemmän.

Mun tekee mieli Ben&Jerry's-jätskiä :( Ja suklaata. Tyhmää kun huomenna on kaupat kiinni. :/ No säästyypähän rahat.

Katoin lukkaria ja ajattelin että lintsaan varmaan ekat tunnit... Olis fysiikkaa ja keramiikkaa. Ei siinä muuta kun pitäis herätä 6:30 tai aiemmin jos haluisin laittaa pidennykset. .__. Huh. Sitä paitsi en oo lintsannu vielä yhtään tähän mennessä (oho, tätä jaksoo on jo viikko takana :D) enkä oo tehny keramiikantyön suunnitelmaakaan. Niin meen ehkä sitten vasta 13:00 kuvistunnille ja sen jälkeen biologiantunnille. Reipas oppilas...

Olispa jo huominen ja vois pitää kivan rennon koti-illan. Katella vaikka jotain leffaa ja silleen. Mutta huomenna sitten. :)

Ei kommentteja: