lauantai 10. huhtikuuta 2010

nothing new

Krista: Okei joo uida voin mutta en ottaa aurinkoa... Paitsi jos laitan jonkun pussin päähän ja sellanen koiran kaulurin kaulaan etten vahingossakaan nää mahaani. :( Kiitti tsempistä

° º ° º ° º ° º ° º ° º ° º ° º ° º ° º °

Kokeilin niitä uusia pidennyksiä ja voinkin käyttää niitä jo, kun laitan ne vaaleemmat alle ja vanhemmat päälle, niin ei huomaa mitään. Tai siis näyttää vaan että olis raitoja tai silleen.
Katottiin kans taas tänään yks leffa, The Village. Aika pitkäveteinen ja kuitenkin sen genre oli joku jännitys vissiin.

Ulkona on ihan uskomaton sää, tai no nyt ei niinkään mutta aiemmin oli. Aurinko paistoi ja oli joku 10 astetta lämmintä. Ja nyt taas paistaa vähän aurinko. Tosi keväistä, kun ulkona ei tarvii edes takkia! Silti en oo jaksanu olla ulkona muuta kun koiraa ulkoiluttamassa. Tosi laiska olo ja tuntuu että pitäis mennä edes lenkille, mutta jotenkin ei saa aikaan mitään.
On vaan niin luuseri olo ja käveleminenkin ahistaa kun reidet on tollaset.

Välillä olo on oikeesti ihan sietämätön. Ottaisin Ataraxin nyt jos ei olisi saunavuoro kaheksalta. En tahdo olla koomassa siellä.

Ahistaa kans kun maanantaina alkaa uusi jakso ja mulla on siellä 2 ainetta joita en tahdokaan, meinaan ruotsi 5 ja kemia 5. En oo opiskellu ruotsia yli vuoteen enkä muista enää mitään, ja koska mun ei tarvii käydä kun 3 ruotsin kurssia (erityislukio) ja oon ne jo käyny niin en tahdo käydä tota. Mitenköhän se on sinne
joutunut alunperinkään? Varmaan oon ollu opon luona ja se on ollu silleen että 'ota toi ruotsi' ja mä oon sanonu että 'okei'. Ja ajatellu että vaihdan sen pois myöhemmin. Kemian voisin periaatteessa käydä mutta en oo käyny 4. kurssia (kaks kertaa yrittänyt ja jättänyt kesken molemmilla kerroilla) ja kun en kirjotakaan kemiaa niin en tiedä jaksanko opiskella sitä "turhaan". Katoin Wilmasta että ruotsin tilalle saisin grafiikka 1 -kurssin ja kemian tilalle keramiikka 2:n, mutta pitää eka päästä opolle koska en voi enää ite vaihtaa noita valintoja Wilmassa.

Ja kun mulla on 4 kurssia tossa jaksossa (tai 5 jos "saan" vielä terveystiedon siihen...) niin mun lukkari on kamalan täysi. Kun viime jaksossa oli 2 kurssia ja sitä ennen muistaakseni 3 niin tää tuntuu paljolta, tiistainakin on koulua 9:45-16:15... Toisaalta, jos saan vaihdettua ruotsin ja kemian pois niin mulla on 3 kuviskurssia ja fysiikka. Ei se niin paha sitten kuitenkaan ole.

Oikeesti tuntuu niinkun olis viime kevät.

Äiti tuli koiran kanssa ulkoo ja se on huonolla tuulella, se tarttu muhun ja nyt mua ärsyttää vieläkin enemmän.

Ei kommentteja: