perjantai 2. huhtikuuta 2010

♥ hair ♥

H E L Ö Ö Ö Ö Ö Y

Oon nyt käyny kirppiksillä ja löytäny tosi paljon kaikkee kivaa. :) Sain eilen myös aikaseks värjätä mun hiustenpidennykset, oon tosi ilonen että niistä tuli samanväriset kun mun hiukset, niin voin käyttää niitä! (luulin että niistä tulis vaaleemmat ja pitäis värjätä vielä toiseen kertaan ennen kun voisin pitää niitä) Tossa kuvassa näyttää kun olis vaaleemmat edestä mut se on valo :P Tuli heti tosi kotoinen olo kun laitoin nää päähän, mulla on melkein koko elämäni ollu pitkät hiukset, ehkä se johtuu siitä. Mutta se oli jotenkin hassua kun tuli sellanen yhtäkkinen ihana tunne, että oon taas mä. :P Joo varmaan onkin hiuksista kiinni... Tilasin myös uudet pidennykset, että olis vähän paksummat, sain tosi halvalla (40€) 7-osaisen paketin. (n.70g hiusta)

Kasvakaa hiukset nopeempaa.

Eilen kirppikseltä löysin shortsit, pari paitaa, irtokynnet (avaamaton paketti, koskaan aikasemmin en oo kirppiksellä nähny), muutaman mangan (pitkästä aikaa, en oo ikuisuuksiin lukenu mitään mutta eipä oo haitannutkaan) ja takin. Hihii se oli superlöytö, maksoi vaan 3 euroa, ja tulee käyttöön. :) Tänään löysin hameen, hupparin (pitää laittaa siitä kuvaa myöhemmin, nyt ei oo yhtään) tarroja ja pinnejä. Laitan pari kuvaa... Tossa ekassa kuvassa on toi puuteri ja eyeliner jotka ostin eilen samalla kun sen hiusvärin.


Eli eiliseltä reissulta shortsit, t-paita (jota siis aion pitää jonkun toisen paidan päällä ei hätää :DD) ja kynnet. Tänään ostin noi pinnit + tarrat.


Noi kolme ostin oikeestaan vaan koska mulla oli 1. osa ja noi oli niin halpoja, 1,5€ kappale. :P Mangan ja ylipäätään sarjakuvien lukeminen on mun mielestä tosi kivaa, jotenkin rentouttavaa. Ja jos joskus myyn ne vaikka huuto.netissä niin menee paremmin kaupaks pakettina kun yksittäin.

Tässä on se takki, tosi epäselvä kuva kun otin ton nyt illalla ja ilman salamaa, valot tohon sain sentään Picasan avulla... (alkuperänen oli ihan pimee) Värit kuitenkin on kohdallaan. :) Ärsyttää toi otsis kun se menee ihan tyhmästi toisen silmän kohalla mutta ihan sama.

Muista löydöistä ei oo kuvia nyt. Vähän joo meni rahaa, mutta kirppiksille meni kuitenkin yhteensä vaan n. 25e mikä ei oo kovin paljon :P Hiusväri, puuteri + kajaali tuli kalliimmaks.

Kaiveltiin äidin kanssa häkkivarastoa kun mennään sunnuntaina kirppikselle myymään. Muutama iso kassillinen oli mun vanhoja vaatteita, pelastin sieltä muutaman, jotka nyt taas kelpaakin. :D Etenkin yhdet reisitaskuhousut.

Pitäis lukee kemiaa. Luin tänään vähän aikaa mutta en kyllä päässy ihan kamalan pitkälle... Huomenna pakko saada edes yksi kappale luettua. Mieluummin 2 tai 3.

Ihan kiva fiilis ollu tänään. Pari kertaa kävi ahdistus, mutta suurimmaks osaks on silti ollu ihan hyvä olo.

Nyt ruokkimaan hamsteri ja sit nukkuun

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sulonen takki. :)