torstai 29. huhtikuuta 2010

i don't need to change myself

Catarina: Jep onhan se. ;)


-------------------------------


Helou. Ei mulla oikeestaan mitään oikeeta asiaa ole, kunhan nyt kirjottelen taas.

Tänään tosiaan kun ei ollut koulua, niin heräsin itestään yheksältä... Katselin aamupalan jälkeen koneella taas asuntoilmoituksia, löytyi 5 kiinnostavaa ja laitoin yhdelle viestiä. Huomenna olisi näyttö mutta kun oon mummolla jo sillon niin kysyin että jos kävisi joku muu päivä. Jos ei niin ei sitten. Odottelen silti vielä jos siitä toisesta kämpästä kuuluisi jotain...

Ai niin, kirjastosta tuli sähköpostia. Se fysiikankirja jonka olin varannut tuli vihdoinkin. :) Ei siis tarvitse ostaa sitä! Kävin hakemassa sen päivällä, koska huomenna on fyssaa heti aamulla ja kirjasto on sillon vielä kiinni, niin tänään oli ainoa mahdollisuus hakea se. Mutta oon nyt ilonen kun ei tarvii ostaa tässä jaksossa mitään kirjoja.

Jotenkin kun on hyvä olla ja on muutenkin onnellinen, niin paino ja kalorit tuntuu ihan turhilta ja kaukaisilta jutuilta. Toki oon kyllä tänäänkin katellut itteäni peilistä ja inhonnut sitä mitä näen, mutta en niin paljon kuin pahoina päivinä ja pystyn tavallaan tulemaan toimeen itteni kanssa tälläsenä. Ehkä mulla on rasvaa mutta niin naisella kuuluukin olla, ja koska oon normaalipainon alarajalla niin ei sitä voi ihan oikeesti olla liikaa. Ihanaa kun ajatusmaailma alkaa pikkuhiljaa muuttumaan siihen suuntaan että en enää haluakaan laihtua olemattomiin, vaan naiselliset piirteet alkaa tuntumaan mukavilta.

Tietty houkuttelisi kamalasti alkaa taas ravaamaan vaa'alla, laskea kaloreita ja sellaista, mutta tosiaankin aika kultaa muistot ja kun oon pari päivää mennyt "takapakkia" (esim. ma ja ti) niin huomaan että ei se ole niin hohdokasta. Se on ahistavaa eikä voi sanoa edes elämäksi. Ihan hassua kun mietin viime kevättä niin tulee mieleen lähinnä että "olin laiha, pärjäsin hyvin tosi vähällä kalorimäärällä, olin hyvä koulussa, kaikki oli hyvin!" mutta kun luen päiväkirjoja yms. niin en todellakaan voinut hyvin.

Ei jaksais herätä huomenna 6:45. :( Blaaaaaah no otan sitten ainakin kunnon päikkärit päivällä. Nyt voisin mennä tekemään edes yhden fysiikan kotitehtävän, olis se edes jotain edistystä, ja sitten vois miettiä vaikka nukkumaanmenoa. :D

edit 30.4. // Juu en mä mitään läksyjä tehny... Ens kerralla sitten!

Ei kommentteja: