sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

möh

Kelvoton, yritetään... :)

.........................................................

Nyt taas ahistaa joku, en tiedä mikä mutta ahistaa vaan. Kävin vaa'alla aamulla ja se näytti paljon, silti mulle on ihan sama, en enää tai ainakaan just nyt jaksa ahdistua siitä. Tää ei johdu enää siitä. En tiedä mikä mussa on vialla.

Oon tänään ollut koneella ehkä vähän liikaa... Facebookissa lähinnä. Käytiin kahdentoista aikaan koiran kanssa koiratarhalla ja se oli taas niin ilonen kun sai juosta pallon perässä. Äsken tiskasin ja sitten oon syönyt, datannut ja en oikeestaan mitään muuta.

Kohta pitää viedä koira ulos... Äääh siellä on kylmä ja ihan kamala tuuli. :(

Jotenkin vaan sellanen olo että haluais piiloutua peiton alle. Mutta kun ei oo mitään syytä, en oikeesti tiedä mikä mua nyt muka ahistaa, mun päässä on jotain vikaa kun se on tällänen. Huomenna on koulua ja eiiiii jaksais mennä mutta pakko, kun on bilsaa enkä oo ollu vielä yhelläkään tunnilla... .___.

No joo ainakin meen nyt pois koneelta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sekin voi riittää, kun alitajuntaisesti tietää, että huomenna on koulua.. Mutta huomenna on joku muukin päivä ja sillon ei ahistella! ;)
Tsemppiä<3