lauantai 17. huhtikuuta 2010

hello

Joo en mä menny eilen sinne kouluun ollenkaan... Laaaiiiiskaaaa.

Oon syöny ihan hirveesti suklaata ja kaikkee hyvää tänään. .__. Silti ei se ole ahdistanut, musta tuntuu että alan pikkuhiljaa voittaa tän mörön, toisaalta pelottaa koska en tahdo paisua ylipainoiseksi. Mutta kyllä mä tiiän että se on aika epätodennäköstä. Eikä varmaan tee kamalasti mieli suklaata ihan heti huomenna. :D

Äiti sano tänään että se on huomannut, että mä syön nykyään aika huoletta kaikkea mikä oli ennen "ei ikinä!". Kuulemma se on tosi ilonen mutta sitä myös pelottaa se että jos ahdistun jälkeenpäin sitten siitä. Sanoin että kyllä aina välillä ahdistunkin mutta pääsen siitä nykyään yli paljon nopeemmin kun ennen. Siihen se sano että hyvä, mutta entä jos joskus en pääsekään... Niin, oon mä sitä myös miettinyt mutta mitä mä voin tehdä ettei niin käy? Ehkä voin vaan luottaa itteeni.

Mulla on ollu tänään ihan ihme mielialanvaihteluja... Välillä tuntuu että on niin onnellinen ja hyvä olla, ja silti samalla haluaisi itkeä kun tuntuu että on jokin pato sisällä. Mä en oo itkeny niin pitkään aikaan, tuntuu vaan että pitäisi saada itkeä, se puhdistaisi. Vaikka onkin hyvä olo. Ihan hassua.

Oon muuten päässyt vähän eteenpäin siinäkin mielessä, että pystyn jo kattomaan peiliin vihaamatta sitä miltä näytän. On mulla läskiä mutta saa sitä ollakin. Ei kaikki ajattele, että laiha on yhtä kuin kaunis. Voin olla ihan kaunis normaalipainosena. (Krista kerto mulle jostain facebookin ryhmästä, miten se menikään... 'On ne hylkeetkin rantakunnossa' tai jotain :DD NIH!) On vaan vaikee välillä olla vertaamatta itteensä siihen mitä on ollut. Varsinkin kun oon jo 2 vuotta ajatellut että mun pitää painaa alle 50 kiloa. On vaikee oppia pois siitä ajatusmallista kun sen on päästänyt niin syvälle pään sisään, varsinkin kun alle 50kg ei ole edes juurikaan alipainoa 168-senttisellä, niin tulee helposti se ajatus että "sehän on ihan tervettä, mitä mä selittelen tässä itelleni, tyhmä läski". Mutta totuus on silti se että se ei oo mun biologinen normaalipaino ja mun on vaikee pitää sitä painoa ilman sh-oireilua.

Viime keskiviikkona painoin 51.5kg mutta veikkaan vähän että se on paljon enemmän nyt ainakin tänpäiväsen jälkeen... Mutta saa se ollakin.

Ei mulla oikeestaan mitään asiaa ollut :P Kunhan tulin kirjotteleen. Kohta vois mennä nukkuun.

1 kommentti:

Kelvoton kirjoitti...

Pidä toi asenne. <3